Întrebări frecvente

Mai jos regăsești răspunsuri la cele mai frecvente întrebări:

 

1. Cum găsim tipul potrivit de oglindă?

În magazin, puteți folosi motorul de căutare introducând frazele dorite sau folosiți categoriile create. În caz de probleme cu alegerea unei oglinzi, puteți contacta oricând consultanții noștri la numărul +40 312294741 sau pe mail la [email protected] .
 

2. Cum plasez o comandă?

Procesul de comandă este foarte simplu! Când găsiți tipul preferat de oglindă, faceți clic pe ADAUGĂ ÎN COȘ, apoi completați formularul de comandă și efectuați plata. În cazul oricăror probleme, vă rugăm să ne contactați!
 

3. Cum plătesc comanda?

Plata comenzii se face prin plăți online securizate, adică: PayPal, PayU, card de credit, card de debit, transfer bancar sau ramburs la livrare (curier).
 

4. Care este timpul de procesare al comenzii?

Fiecare produs este fabricat la comandă individuală. Procesarea începe după confirmarea comenzii și a plății și durează 2 zile lucrătoare. Timpul total de procesare este de obicei de 4 până la 7 zile lucrătoare.
 

5. Cum se efectuează livrările în țară și în străinătate?

Expediem prin intermediul companiilor de curierat atât în țară, cât și în străinătate. Termenul de livrare este de obicei de 4-7 zile lucrătoare.
 

6. Care este costul comenzii?

Costul comenzii depinde de tipul și dimensiunea oglinzii. După ce ați selectat orice oglindă, suma totală a comenzii va apărea când mergeți către coșul de cumpărături.



Costurile de transport trebuie adăugate la fiecare comandă.
 

7. Ce trebuie să fac atunci când coletul este deteriorat?

Dacă observați vreo deteriorare a ambalajului la ridicarea coletului, asigurați-vă că îl deschideți în prezența curierului. Dacă și produsul a fost deteriorat, asigurați-vă că întocmiți imediat un proces-verbal de daună împreună cu curierul. Apoi trimiteți-l la [email protected] cu o fotografie a daunei. După primirea cererii, vă vom trimite un produs nou, cu drepturi depline.
 

8. Cum procedez pentru a face o reclamație?

În cazul în care produsul livrat către dvs. nu corespunde cu cel comandat - are dimensiunea, rama, materialul greșit sau comanda este incompletă, vă rugăm să ne informați imediat! Trimiteți un e-mail la [email protected], atașând fotografii ale defectului. După o analiză pozitivă a reclamației, vă vom trimite produsul corect sau vă vom rambursa suma plătită.

 

9. Se poate returna produsul comandat?

Magazinul Oglindomat.ro oferă 14 zile pentru returnarea unui produs standard. Rețineți, totuși, că produsul returnat nu poate fi deteriorat sau utilizat. La coletul de retur, atașați dovada achiziției oglinzii și datele dumneavoastră personale împreună cu numărul contului în care doriți returnarea banilor. Rambursarea se va face în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii informațiilor necesare și a produsului.

 

   

DACĂ MAI AI ÎNTREBĂRI, SCRIE-NE!

 

Anunţ
contentNotification
Ok